Πήγε καλά η Ρόδος στην Αυστρία για την αύξηση της τουριστικής κίνησης


Ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού και η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου,  με αφορμή την ενίσχυση της Αυστριακής Τουριστικής Αγοράς, πραγματοποίησαν με ιδιαίτερη επιτυχία, δύο στοχευμένες δράσεις με δυναμικούς παράγοντες του τουριστικού τομέα της Αυστρίας.
Οι δράσεις αυτές είχαν ως στόχο την ενημέρωση και την προώθηση του Ροδιακού τουριστικού προϊόντος σε επαγγελματίες του τουρισμού, στη Βιέννη, στις 28 και 29 Μαρτίου, στις οποίες παρέστησαν ο τουρ οπερέιτορ Thomas Cook-Neckermann και η αεροπορική εταιρία  LAUDA AIR...



Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη δράση αφορούσε στη συνεργασία του Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ και της Ε.Ξ.Ρ με την αυστριακή αεροπορική εταιρία LAUDA AIR, στο πλαίσιο της οποίας επιλεγμένοι δημοσιογράφοι και product managers της LAUDA AIR και επιπλέον, διευθύνοντες σύμβουλοι των τουρ οπερέιτορς της Αυστρίας, αλλά και της Σλοβακίας, οι οποίοι μετέβησαν στη Βιέννη για το λόγο αυτό, βρέθηκαν σε έναν γνωστό χώρο στο κέντρο της πόλης, με την επωνυμία Ella’s, που είχαν επιλέξει οι ίδιοι, ώστε να ενημερωθούν, μέσω  γόνιμου διαλόγου, για την πραγματική τουριστική εικόνα της Ρόδου, με έμφαση ιδίως στην ασφάλεια. Στόχος της δράσης αυτής ήταν η παραγωγή και δημοσίευση θετικών άρθρων για την Ελλάδα και τη Ρόδο και η ενίσχυση των πωλήσεων της χαμηλής περιόδου.  Αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής ήταν η έκπτωση 20% στα εισιτήρια της LAUDA AIR προς Ρόδο για όλο τον Απρίλιο.
Η δεύτερη δράση είχε τη μορφή ημερίδας, με καλεσμένους όλο το δίκτυο πωλητών του Thomas Cook-Neckermann, περίπου 200 πωλητές, στο πλαίσιο της οποίας έγινε πλήρης ενημέρωση για την πραγματική εικόνα του τουριστικού προορισμού της Ρόδου και εκτενής αναφορά για τα χαρακτηριστικά της Ρόδου, που αφορούσαν στην ασφάλεια, στις υποδομές, στις άριστες υπηρεσίες και στις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες σε ανταγωνιστικές τιμές. Στόχος της δράσης αυτής ήταν η επαφή με τους πωλητές, ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις τουριστικών πακέτων διακοπών στη Ρόδο, μέσω της μπροσούρας του Thomas Cook-Neckermann.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την παρουσίαση της Ρόδου και ακολούθησε η παρουσίαση της μπροσούρας του Thomas Cook-Neckermann στους πωλητές σε Power Point – Video στη Γερμανική Γλώσσα σε επίπεδο Business to Business.
Η εκδήλωση απευθυνόταν επίσης, σε ηγετικά στελέχη και ιθύνοντες ταξιδιωτικών οργανισμών και αεροπορικών εταιρειών της Αυστρίας καθώς και σε δημοσιογράφους.
Στην εκδήλωση παρέστησαν περισσότεροι από 200 καλεσμένοι πράκτορες αυστριακών ταξιδιωτικών γραφείων, και σε αυτή παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο νέος πρέσβης της Ελλάδας στην Αυστρία, Θεμιστοκλής Δημίδης η Ελληνίδα αντιδήμαρχος και αναπληρώτρια κυβερνήτης του ομόσπονδου κρατιδίου της Βιέννης, Μαρία Βασιλάκου, καθώς και ανταποκριτής του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων (ΑΠΕ), αλλά και του Αυστριακού Πρακτορείου Ειδήσεων.
Από την πλευρά του ο ελληνικής καταγωγής, επικεφαλής του Thomas Cook-Neckermann της Αυστρίας, κ. Γιάννης Αφουκατούδης, διαβεβαίωσε τους πωλητές ότι η Ρόδος ήταν και παραμένει ένας ασφαλής προορισμός που εγγυάται, όχι μόνο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, σε ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένων επισκεπτών που επαναλαμβάνουν την επίσκεψη τους στη Ρόδο μέσω των επιχειρήσεων σας. Γι’ αυτό σας προτείνω να παρακινήσετε τους πελάτες σας να επισκεφτούν άφοβα τη Ρόδο, να μείνουν πιστοί σε έναν προορισμό που διαχρονικά έχει συμπεριφερθεί με επαγγελματισμό και υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More