ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ
Ρώσοι και Τούρκοι οι καλύτεροι πελάτες. Οι «Ρώσοι ξοδεύουν 41 ευρώ ανά απόδειξη και οι Τούρκοι 35 ευρώ!
Οι Ρώσοι και οι Τούρκοι τουρίστες δαπανούν 5 έως και 10 φορές περισσότερα χρήματα από τους Δυτικούς στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση απόδειξη ανά πελάτη από τη Ρωσία φτάνει στα 41,33 ευρώ, ενώ συνολικά οι πωλήσεις προς τη Ρωσία βρίσκονται στα 45 εκατ. ευρώ τη νέα
χρονιά....Η ανάπτυξη, όμως του ταξιδιωτικού τομέα, ο οποίος αντιπροσωπεύει το 50% των πο φόρων κερδών του ομίλου, οδηγεί την εταιρία σε ανάπτυξη με άνοιγμα νέων καταστημάτων και ποιητική αναβάθμιση των ήδη υφισταμένων, αλλά και σε αυξήσεις μισθών
Ρώσοι: μέσος όρος 41 ευρώ ανά απόδειξη
Οι πωλήσεις προς ρώσου – Ουκρανούς τουρίστες έφτασαν τα 28,2 εκατ. ευρώ με 430.617 πελάτες, δηλαδή αύξηση 44,1% έναντι της χρήσης του 2010. ¨όπως επισημαίνει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. «Γιώργος Βελέντζας, «η νέα χρονιά θα είναι μια ακόμη δύσκολη χρονιά για τον τουριστικό κλάδο, ωστόσο αυτό θα αντισταθμιστεί από ποιοτικό τουρισμό. Τα στοιχεία μας δείχνουν συνεχή άνοδο από προορισμούς όπως Ρωσία, Ουκανία, Ισραήλ ενώ και σε εισπράξεις από Τουρκία βρίσκονται στις πρώτες θέσεις».
Είναι χαρακτηριστικό ότι για το 2012 η εταιρία εκτιμά ότι οι επιβάτες από Ρώσοι, θα ξεπεράσουν το 1 εκατ,. ευρώ με αποτέλεσμα να σημειωθεί άνοδος 60% στην επιβατική κίνηση, όπως και πρόσθετες πωλήσεις 17,5% εκατ. ευρώ, Συνολικά, οι πωλήσεις προς τη Ρωσία εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 45,7 εκατ. ευρώ, ¨όπως αποτυπώνεται και στον πίνακα, το 1022 η μέση απόδειξη ανά πελάτη από τη Ρωσία φτάνει τα 41,33 ευρώ, Το ακριβώς μεγαλύτερο ποσό εντοπίζεται από τουρίστες προερχόμενους από την Τουρκία με μέση απόδειξη τω 34,82 ευρώ, ενώ ακολουθούν ι Σκοπιανοί με 14,96 (εξ αιτίας των προωθητικών ενεργειών που ακολουθεί η ελληνική εταιρεία σε είδη καπνού και άλλα προϊόντα0 Αντίθετα, η μέση απόδειξη ανά πελάτη τουριστών από τη Γερμανία φτάνει μόλις τα 5 ευρώ, ωστόσο σε σύνολο οι εισπράξεις είναι σημαντικές καθώς ανέρχονται σε 13 εκατ. ευρώ. Επίσης, υψηλή δαπάνη κατά μέσο όρο 9,76ευρώ έχουν ι Ελβετοί ενώ οι Γάλλοι 6,878 αντίστοιχα.
Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη αγορά, η ανάπτυξη για Αφορολόγητα σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα, όπως εξηγεί ο κ. Βελέντζας: νέα καταστήματα, προσλήψεις (ιδιαίτερα σε παραμεθόριες περιοχές), αύξηση των μισθών και, τέλος άνοδος της αποδοτικότητας εξαιτίας τη διαρκούς ανόδου των πωλήσεων το 102=12 ο όμιλος προγραμματίζει το άνοιγμα νέων καταστημάτων ή την αισθητική βελτίωση των υπαρχόντων.
Συγκεκριμένα τη νέα χρόνιά ο όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα καταστημάτων αφορολόγητων ειδών στα αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, Κω, Ηρακλείου, Ζακύνθου και Κέρκυρας. Επίσης, στους μεθοριακούς σταθμούς προβλέπεται το άνοιγμα εστιατορίων σε Προμαχώνα. Ευζώνους και Κήπους (Εβρου), Δύο έα καταστήματα θα ανόιξουν σε Σάμο και Σύμη, ενώ σχεδιάζεται και το άνοιγμα αντίστοιχα στο λιμάνι της Σάμου και της Μαρίνας Μυτιλήνης και Ρόδου, καθώς και στην Πάτμο. Το πρώτο, λοιπόν, μέλημα της εταιρίας είναι η ανάπτυξη που επιφέρει αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού. Ωστόσο, η ανάπτυξη δεν πραγματοποιείται με μειώσεις μισθών, αλλά με αυξήσεις, οι οποίες έφτασαν το 4,,96% και έχουν σημαντική επίπτωση στη συνολική αύξηση πωλήσεων 15,5%, ενώ η θυγατρική Ελληνικές Διανομές άνοδο 29,5%.
http://www.rodosalarm.gr/index.php/reportaz/2882-2012-04-14-01-09-46
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου