Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΕΖΟΝ ΑΝΟΙΓΕΙ!! ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ!!!



ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΑΝ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 
ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ !!
1.ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΗ !!! 
Πεζοδρομια -Παρκα...
δεν εγκαταλείπω τα ζώα ώστε να αυξάνονται τα αδέσποτα......δεν ρυπαίνω το περιβάλλον, δεν γράφω και δεν
μουτζουρώνω τα κτίρια....

2. Δεν παρκαρω στα πεζοδρόμια, δεν κλείνω τις ράμπες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, και δεν παρκαρω πανω στις διαβασεις...αντιθετως σταματω και δινω προτεραιοτητα και αφηνω τον τουριστα και καθε ανθρωπο να περασει !!

3. Ειμαι παντα προθυμος να βοηθησω τον ξενο τουριστα με πληροφοριες σχετικα με την πολη μου !!

4. Προωθω τις Τοπικές Επιχειρήσεις και τα τοπικα προιοντα !

5. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ επιτελους το φαινομενο της ΑΓΡΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (κοινως κραξιμο)....

6.Χρησιμοποιώ ποδηλατο και μεσα μαζικης μεταφορας προς ανακουφισης του κυκλοφοριακου στο κεντρο της πολης !!

7.Χρησιμοποιώ το Facebook και γενικα το internet για να προβαλω τις ομορφιες του νησιου μου και την χωρα μου .....

8.ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η εκμεταλευση χρηματικως (αυξημενες τιμες σε πολλα ειδη) των τουριστων σε μερικες περιοχες του νησιου....

9 ΔΕΝ ΕΙΣΕΡΧΟΜΑΙ στην παλια πολη με το αυτοκινητο μου η το μηχανακι μου !!! (μονο οι μονιμοι κατοικοι)!
10.Δεν διαχωριζω τους τουριστες αναλογως την εθνικοτητας τους !!!!

Έτσι, ο τουρισμός γίνεται υπόθεση όλων μας, προς όφελος της πόλης και της τοπικής κοινωνίας".

ΣΕΒΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ !!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://parapona-rodou.blogspot.com/2012/03/blog-post_1860.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More