Ένα ανεκδοτάκι έτσι για το καλό... '' Η γυναίκα σου πως είναι...;''

Σε ένα εμπορικό κέντρο δύο άντρες, άγνωστοι μεταξύ τους, ψάχνουν τις γυναίκες τους μέχρι που κάποια στιγμή βλέπει ο ένας τον άλλον.

- Τι έγινε ρε φίλε γιατί έτσι αγχωμένος; Γιατί τρέχεις σαν τρελός;
- Άσε φίλε,, έχασα την γυναίκα μου και τρέχω να την βρω...
- Κοίτα σύμπτωση, κι εγώ τα ίδια, έχω φάει τον κόσμο και δεν την βρίσκω
- Ρε φίλε για πες μου πως είναι η γυναίκα σου, τα χαρακτηριστικά της, μήπως και κάπου την έχω δει να σε βοηθήσω.
- Η γυναίκα μου είναι, ψηλή γύρω στο 1,85, ξανθιά με πράσινα μάτια. Έχει κάτι βυζάρες απίστευτες και έναν κώλο άλλο πράμα, χαρακτηριστικό της όμως είναι τα ζουμερά της χείλη.  Η δικιά σου;;;

- Ρε χέσε την δικιά μου, και πάμε να βρούμε την δικιά σου γρήγορα.

RODIUS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More