Ξυλοκλοπές στη Ρόδο

Δημοσίευση Αναγνώστη
Εχει ενδιαφέρον...
Πάνω από 100 τόνους,κάθε χρόνο εξαφανίζονται, από παντού στην Ροδο .
Η περιπέτεια μου.
Πέρυσι ολο τον χειμώνα κλάδευα...
και τα ξύλα τα πήγαινα με το ΙΧ στο σπίτι.
Και εκεί τα έκοβα για την σόμπα, για να βγάλω κανένα χαρτζιλίκι, μιας και είμαι συνταξιούχος.
Σύνολο 10 τόνους, περίπου.
Κάποιος επιχειρηματίας, τα ζήλεψε. Λέει στην γυναίκα μου, Κυρία Βαγγελιό να πάρω μερικά ξύλα για μια γριούλα,αφου είναι για μια γριούλα ευχαρίστως,γιατι αργά η γρήγορα, εκει θα πάμε, πράπει να βοηθάμε αν θέλουμε να μας βοηθήσουν.

Πάρε, την αλλη μέρα παλι τα ίδια, ξαναπάρε.
Την τρίτη ημέρα, έρχεται με ένα φορτηγό 5-6 τόννων και τα βάζει με την σειρά για να πάρει περισσότερα. Ο θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη.
Τον έπιασα στα πράσα.
Τι κάνεις εκεί χρηστιανέ μου, να μου είπε η γυναίκα σου, τρελάθηκα, τα πήρε και έφυγε,
Εμεινε περίπου ένας τόνος.
Τα έβαλα μέσα στην αυλή μου. Κατά το Πάσχα βλέπω ένα φορτηγακι μεσα στην αυλη μου,
Ποιος είναι,παω κοντα και βλεπω παλι τον ιδιο να γεμιζει το φορτηγακι.
Τι κανεις εκει? Περνω μερικα ξυλα για να την σουβλα,αυτά που πηρες κανουν για 10 σούβλες.
Ξεκίνησες από 30 χιλιομετρα μακριά για να κλέψεις ξύλα, μπράβο σου.
Από τότε ούτε κόβω μου κόπηκε η όρεξη,όπως εμαθα από αλλους, στο σπίτι είχε
γύρω στους 50 τόνους μαζεμένους.
Ο άνθρωπος σπουδάζει παιδια.. Χαλάλι του.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ (Parapona-Rodou)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More