NASA: Πύλη για το διάστημα η Καλαμάτα!!! Θα εγκαταστήσουν κέντρο ερευνών!!!

Πανεπιστημιακό Κέντρο Διαστημικής Ερευνας και Υψηλής Τεχνολογίας σχεδιάζουν να δημιουργήσουν στην περιοχή της Καλαμάτας Μεσσήνιοι ομογενείς...

Πτήσεις ειδικών αεροσκαφών και ανάπτυξη «διαστημικού τουρισμού»

Ο καθηγητής Αεροδιαστημικής και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Λ-Sat επιθεωρητής της NASA, Περικλής Παπαδόπουλος, προανήγγειλε στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Πελοποννήσου που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη, την εγκατάσταση ενός σταθμού από τον οποίο θα γίνονται πτήσεις ειδικών αεροσκαφών έξω από την ατμόσφαιρα της Γης, και την ανάπτυξη «διαστημικού τουρισμού»,η οποία θα χρηματοδοτηθεί από ιδιωτικά κεφάλαια, θα έχει την υποστήριξη της NASA, ενώ για το θέμα αυτό είναι ενήμερη η κυβέρνηση.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, μπορεί να αποδώσει με χρονικό ορίζοντα το 2020 κοντά στο 1 τρισ. δολάρια κι ανέφερε ότι τον προσεχή Ιούλιο, θα βρίσκεται στην Ελλάδα ο γενικός διευθυντής της NASA προκειμένου να υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με την Ελληνική Κυβέρνηση.

Γιατί στην Καλαμάτα;

Η περιοχή της Καλαμάτας, εκτός της ιδιαίτερης αγάπης του καθηγητή, επιλέχθηκε ύστερα από μελέτη λόγω της γεωγραφικής θέσης, αφού βρίσκεται στο σημείο όπου ενώνονται η Ευρώπη, η Ασία και η Αφρική, κάτι που ευνοεί την ανάπτυξη του «διαστημικού τουρισμού».

Νίκας: Η Καλαμάτα είναι «για τα μεγάλα και όχι για τα μικρά κι ασήμαντα»

Ο Παναγιώτης Νίκας, δήμαρχος της Καλαμάτας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σχέδιο το οποίο εφόσον προχωρήσει, δημιουργεί αναπτυξιακές προοπτικές, όχι μόνο για την πόλη της Καλαμάτας, αλλά για όλη την Πελοπόννησο και θα συμβάλλει στην επιστημονική έρευνα και την αναβάθμιση του πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το οποίο δεν μπορεί να μείνει έξω, αφού πρωτίστως αναφερόμαστε σε πανεπιστημιακό ερευνητικό κέντρο».

Επίσης, σημείωσε ότι «ένα πανεπιστημιακό κέντρο διαστημικών ερευνών, μπορεί να φαίνεται μεγαλόπνοο έργο, αλλά οι Έλληνες και δη οι Μεσσήνιοι, διαχρονικά στην ιστορία τους, έχουν αποδείξει ότι είναι για τα μεγάλα κι όχι για τα μικρά και τα ασήμαντα», ενώ προσθέτει ότι «σ' αυτές τις δύσκολες εποχές που ζει ο τόπος, με την βαθιά οικονομική κρίση, πρέπει να οραματιζόμαστε, να σχεδιάζουμε και να εργαζόμαστε με ορίζοντα το μέλλον και τις επόμενες γενιές».
 http://parapona-rodou.blogspot.com/2013/04/nasa_28.html#.UXzIKteLdhE

1 σχόλια:

夫の親戚の家の植物の13年が開かれ、彼女の夫に尋ねに行くことをいとわない、売上高はドバイに、言った。私の夫は私の人生は勤めたくなかったんだ、自分のことをやってみたかった。そこで彼は、このことについて非常に熱心です。彼は外出したかったのですが、私の息子とその配置は?戻る彼の家に、私はしたくない殺す。アグ ムートンブーツ私の息子は学校時代に行っていないので、私は、私は、私は自分の家に戻るために彼女の家族の最初の年かそこら、および他の年齢以上のお子様に滞在した、サポートされています。私たちはよく話しますが、私はあまり考えていませんでした、おそらくその理由は、私の母は強く反対したときに耳を傾け、シャネル トートバッグ私の両親に言って。最後に、すべての後、に行きませんでした。私の夫の心を安全に座って働くことができない、とうする、心理学は、何か他のことをやって考えています。最後に辞任した。私の淘宝網と一緒に家で3ヶ月で作られた。お子様連れのフルタイム、私は淘宝網の店をオープンしましたので、人はお金を得るために牛乳の2に興味があります。しかし、小規模な販売者は、維持するためのお金がない、すべての後、家族を養うことができません。そして、シャネル マトラッセすべてのゲームをプレイする時間までの時間からの彼女の夫は、私が彼の心にその苦しみを知っているが、誰が、私は苦かったかを理解できた。生きるための争いが、ゆったりと一日かそこらがあります。私の夫は、再び仕事を見つけることを試みたが、常に理想を見つける。実際に、私は彼が安定していることだけを願って稼ぐことができますどのくらい気にしない。私の意見では、彼は仕事に落ち着い気にしなかった、お金を稼ぐために他のことをやって上に曲がっていた。ある日、彼の両親は、電話、または親戚が来た装飾会社の部門長の不足を言って、喜んで尋ねた、私の夫は、もちろん、藁のような約束を根を拾いました。彼が戻った、私たちは返さないのですか? 3とそれを好きの家族とは何でしょうか?だから今、私はわずか11万ドルではないが、gucci バッグ実際には他の良い方法だったなくても、戻ることができます。私の母は彼の家に戻ることに同意するものとしたが、前回より今回は海外トリッキー点はありませんが、それはしぶしぶ同意した。引き上げ私の心を泣いて、移動します。さて書き留めるか、泣く。たぶん私は今より感情的だ。私は今、家に戻るには、夫に従うことを言われて、彼女の娘の家に捧げたので、多くの努力のために彼女の気持ちを理解しています。私は戻ってきます快適さを持って、今それについて考える、本当にあまりにも簡単です。帰国後、私のもつれの人生はゆっくり始まった。



Feel free to surf to my web-site :: アグ スリッポン

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More