Έβαλαν σκοπό να κλείσουν τη ΡΟΔΑ για χάρη ιδιωτών!


ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ

Δεν θα χαθεί το τρενάκι, αλλά ετοιμάζονται να δώσουν άλλες επτά άδειες σε ανοιχτά πούλμαν!
Τα παιχνίδια που παίζονται εδώ και πολύ καιρό σε βάρος της ΡΟΔΑ, καθιστούν το μέλλον της δυσοίωνο. Πολλοί μάλιστα κάνουν λόγο για πολύ δυσάρεστες εξελίξεις, που φθάνουν ακόμα και στο να τινάξουν τη Δημοτική Επιχείρηση στον αέρα. Είναι ενδεικτικό ότι μόλις την περασμένη Δευτέρα βρέθηκε λύση στην προμήθεια καυσίμων κι έτσι αποφεύχθηκε η ακινητοποίηση των λεωφορείων.



Στη ΡΟΔΑ φόρτωσαν ό,τι …περίσσευε από το Δήμο, Υπηρεσίες και Οργανισμούς, με αποτέλεσμα να στενάζει και να μη μπορεί να ανταποκριθεί χωρίς περισπασμούς στο κύριο αντικείμενό της, που είναι οι συγκοινωνίες στην πόλη και τα χωριά. Σ’ αυτό οφείλεται και το γεγονός ότι στις 29 Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένο να βγει στο σφυρί το τουριστικό τρενάκι της Επιχείρησης, για οφειλές 40.000 ευρώ και τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 28.000 ευρώ, όπως πρώτο έγραψε το «Rodosalarm».
Για να αποφευχθεί αυτή η (και) εξευτελιστική εκποίηση, η ΡΟΔΑ κατέθεσε αίτηση ανακοπής κατά της κατάσχεσης και του πλειστηριασμού του τρένου. Εάν δικαιωθεί θα διατηρηθεί στην κατοχή της και θα συνεχίσει να εκτελεί κανονικά δρομολόγια. Στην περίπτωση που απορριφθεί η αίτηση ανακοπής του πλειστηριασμού, τότε θα επιχειρηθεί συμβιβασμός με τον ιδιώτη που πράγματι του χρωστά η ΡΟΔΑ από τα βάρη που της φορτώθηκαν. Παράγοντες της ΡΟΔΑ τόνιζαν ότι σε κάθε περίπτωση θα βρεθεί λύση και το τρενάκι θα παραμείνει στη ΡΟΔΑ.
Όμως το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ΡΟΔΑ είναι η χορήγηση αδειών σε ανοικτά τουριστικά λεωφορεία τα οποία εκτελούν τουριστικές διαδρομές στα αξιοθέατα της πόλης, αφαιρώντας σημαντικό μεταφορικό έργο από τη Δημοτική Επιχείρηση. Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη σεζόν 2011 η ΡΟΔΑ είχε μειωμένα έσοδα από το τρενάκι κατά 20%! Τώρα εκκρεμούν άλλες επτά αιτήσεις για χορήγηση ισάριθμων αδειών, σε ιδιωτικά ανοιχτά τουριστικά λεωφορεία που θα κάνουν την ίδια διαδρομή. Παράγοντες της ΡΟΔΑ τόνιζαν ότι αν δοθούν και άλλες άδειες σε ανοιχτά τουριστικά λεωφορεία, τότε η μείωση των εσόδων από το τρενάκι θα είναι δραματική. Αυτό σημαίνει ότι η ΡΟΔΑ θα αδυνατεί να τα βγάλει πέρα οικονομικά το χειμώνα οπότε τα έσοδά της είναι λίγα. Το χειμώνα, τονιζόταν, η ΡΟΔΑ συντηρείται από τα έσοδα που φέρνει το τρενάκι από τη λειτουργία του το καλοκαίρι.
Οι επτά αιτήσεις για ισάριθμα ανοιχτά τουριστικά λεωφορεία κατατέθηκαν και εκκρεμούν στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου. Και το ερώτημα που τίθεται είναι: Πώς ο Δήμος θα πει τώρα «όχι», όταν ήδη από πέρυσι άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, χορηγώντας την πρώτη άδεια σε λεωφορείο ανοιχτού τύπου;
Είναι αξιοσημείωτο ότι τα ανοιχτά τουριστικά λεωφορεία δικαιούνται να παραλαμβάνουν επιβάτες απ’ όλες τις στάσεις της ΡΟΔΑ, ενώ το τρενάκι μόνο μπροστά από το Ακταίον!
Ο Δήμος τελικά ποίων συμφερόντων είναι υπηρέτης;
http://www.rodosalarm.gr/index.php/reportaz/1280-2012-02-19-03-32-25

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More